Opis forum
Administrator
1. Forum służy wymianie informacji odnośnie spotkań, konferencji, wyjazdów, które dotyczą osób z niepełnosprawnościami..
2. Z forum mogą korzystać osoby udzielające się w zrzeszeniach, stowarzyszeniach, organizacjach działających na rzecz osób z niepełnosprawnością.
3. Login uczestnika to imię i nazwisko oraz miejscowość.
4. Forum nie służy wymianie informacji towarzyskich!
5. Organizatorzy konferencji, wyjazdów zobowiązani są do umieszczania informacji o organizowanych przez nich eventach według poniższego wzoru:
Data i miejsce spotkania
Krótki opis wydarzenia
Koszt udziału
Kontakt do koordynatora
6. Należy dbać o to, aby poszczególne informacje udzielać w odpowiednich, przeznaczonych do tego działach.
7. Osobami odpowiedzialnymi za forum są: administrator oraz moderatorzy, którzy decydują o przynależności danych osób do forum oraz dbają o przestrzeganie porządku na forum i w poszczególnych działach.
8. Osobą odpowiedzialną za przekaz wszystkich informacji związanych z działalnością ogólnopolskiej organizacji studentów jest delegat z każdej uczelni/ organizacji który jest główną osobą kontaktową dla pozostałych członków danej uczelni/ organizacji.
9. W jednym z działów umieszczone są wszystkie informacje odnośnie każdej udzielającej się organizacji, a więc: dane do Faktury VAT, mail oraz numer telefonu do osoby kontaktowej.
10. Dział Organizacje- przeznaczony jest do prezentacji poszczególnych organizacji, zrzeszeń, stowarzyszeń, a więc jej geneza, cel, główne cele i zadania oraz kontakt do zarządu.
11. Dział Poradnik- służący do pomocy w działalności zrzeszenia/organizacji- jej statut, główne cele, pomoc jak założyć organizację.
12. Nasze wypowiedzi na forum mają być adekwatne do postawionego pytania.
13. Forum służy wymianie poglądów i ustalaniu WSPÓLNEGO stanowiska w danej sprawie.
14. Piszemy krótko i treściwie-pytania i uwagi powinny być formułowane w sposób zwięzły i przejrzysty.
15. Trzymajmy się tematu. Treść komentarza powinna odpowiadać na dany post a nie tworzyć zupełnie prywatne rozmowy. Postaraj się również, aby odpowiadając na posty, nie zbaczać z tematu.
16. Trzymajmy nerwy na wodzy. Jeśli czyjaś wypowiedź szczególnie nas irytuje, wyślijmy odpowiedź pod prywatny adres i nie wszczynajmy awantury
17. Nie umieszczamy informacji na temat zbiórek na cele charytatywne- w celu zachowania przejrzystości informacji
18. Każdy ma prawo do własnego zdania i szanujmy się nawzajem. W tym punkcie podkreślam, że ważny jest cel: robimy to WSPÓLNIE dlatego starajmy się szukać kompromisów i jak najlepszych rozwiązań.
Offline